Dmitry Jakovenko

Halvlangt sort hår, ranglet og uvant med at socialisere blandt mere rå typer og kvinder, med mindre han kan gemme sig bag sin professionelle facade. Skakspiller og vokset op med sin onkel.

Baggrund:
Han kom alene til London for at studere da han blot var 15 år, for at studere på et legat, og har siden arbejdet hårdt for at nå sine mål. Han har boet hos sin onkel, og onklen lært ham at spille skak, hvilket han i dag er meget dygtig til.
Han har lige gennemgået politiets grundskole i London for at blive klar til sit nye job. Han er spændt på, hvad det nye job bringer, og om han kan klare sig med de erfarne politibisser.

Styrke: Dmitry kan tænke meget kreativt og udenfor boksen, fordi han ikke er fordomsfuld, og fordi han stadigvæk er ung.

Svaghed: Kvinder. Måske fordi Dmitry har tilbragt en del af sin ungdom sammen med lig, er han virkelig dårlig til at tale med kvinder. Han bliver meget nervøs, og kan helt miste sit skarpe intellekt og ved ikke hvad han skal sige. Hans våben er at gemme sig bag et professionelt ydre, at bruge sin titel mv. som skjold. Det er dog nogle gange svært. Svagheden gælder dog ikke overfor gamle koner osv.

Overnaturlige oplevelse:
Det skete, naturligvis, på en nattevagt, hvor han havde fået et grufuldt tilredt lig ind.