Ulvehunger

Det er sommer varmt og kaffe maskinen er igen gået i stykker. Orham har sommerferie, men det er okay, da der alligevel ikke er meget at lave for tiden. På trods af manglen på arbejde for afdelingen, så går der rygter om at en ny efterforsker skal starte op i afdelingen. Det eneste arbejde der skal laves er diverse opfølgninger også kan man jo lige tjekke internetnyhedssider.

Der er agurketid. Den mest interessant historie handler om nogle skører dansker, der mener at deres by eller boligområde er forsvundet. Så på CNN er der en del billeder af en mark imens man hørere forskellige danskerne påstå, at her boede deres familie og venner for kort tid siden. En skør historie fra det lille land, der ellers mest er kendt for religiøst provokerende tegneserier.

Men så tikker en Sag fra Micheline ind på skærmen:

Sagsfil på sag #198273-2009

Emne: Forsvunden person.
Subjekt: Thomas Jensen (TJ)

Mellemleder i distributionen af hårde stoffer (primært kokain) til hele norden. TJ arbejder for en for de ukendt og mystiske bagmand bag næsten alt skandinavisk narkotika-, våben- og kvindehandel. Denne bagmand kendes kun under hans dæknavn: Nordmanden. TJ boede i Fjordparken i den lille danske by Hobro (11.490 indbyggere). Dansk politi har i samarbejde med Interpol haft TJ under opsyn og overvågning i håb om at finde frem til Nordmanden.

I midlertidig er TJ og hele Fjordparken (115 parcelhuse) forsvundet i løbet af natten til i går, søndag.

Note: Møde om 5 minutter, Micheline